03. 01. 2013.

Mladi Tuzlak priprema treći EP



Iako je prilično mlad, Edmir Bekić Head (17) iz Tuzle iza sebe ima dva EP albuma, dok je treći u pripremi. Kaže da rep muziku sluša već šest godina, dok posljednje četiri godine stvara svoje pjesme.

“Prve pjesme nisu bile nekog velikog kvaliteta, ali sam sve marljivije radio. Sa 14 godina sam snimio svoju prvu pjesmu  i mnogi su mi rekli da bih to trebao nastaviti raditi. Jednu godinu sam odmarao, tako da sa 15 godina ulazim u profesionalni studio i snimam bolje pjesme, s više razumijevanja i truda. Znači aktivno snimam dvije godine”, kaže Head.

Do sada je snimio EP albume “Upoznaj se” i “Spreman sam”, dok je treći pod nazivom “Gorimo” trenutno u pripremi.

“Na njemu će se nalaziti i spot za pjesmu ‘Pod svjetlima mog grada',  a planiram odraditi i promociju za njega. Kada završim treći EP, ozbiljnije ću se posvetiti radu na albumu, a za sada vam mogu reći da će na njemu gostovati mnogo jakih repera”, priča mladi Tuzlak, i dodaje da je zadovoljan svojim dosadašnjim radom, te da posebnu zahvalnost duguje Magazinu Urbane Kulture za pomoć pri promociji i podršku tokom rada.

www.portal24h.ba

Nema komentara:

Objavi komentar